Fredag - varningsflagg

2009-09-11 / 22:56:32
Hatar alla varningflagg jag får just nu...försöker ignorera men det går nog inte fullt ut...
JAG HAR FÖR MYCKET FÖR MIG!
jag måste lugna ner mig,min kropp börjar säga ifrån... varenda ledig tid jag har är uppbokad...
jobbar jag inte, så försöker jag umgås med min älskade familj (som jag inte tillbringar tillräckligt med tid med) sen ska jag försöka klämma in alla mina vänner imellan allt detta...jag känner mig helt sönder stressad...
o det känns som ställer jag inte upp på alla så får jag skit för det o sura miner =(
är bara så jävla trött på detta jäkt...vill bara åka iväg o vila upp mig o glömma alla måsten...
ska försöka nu med denna ledighet jag har nu, att jag inte ska planera nånting utan bara ta dagen som den kommer...väldigt svårt för jag är en planerare...men jag orkar inte längre...behöver lite lugn o ro...
hoppas jag slipper sura miner men det verkar lite svårt på den fronten...tyvärr, förlåt...

jobbat idag, orkade knappt stå på benen var helt färdig när klockan blev 3...åkte in till falkenberg till beccs jobb för o hämta en ny mobil till tommy, hem o maten va färdig för min älskade hade lagat mat (tusen tack)
åt sedan gick jag för o vila lite...va som sagt inte kapabel till nått annat, vaknade till busade lite med jason,sen åkte jag o jason,anna o alize ner till jobbet för o hämta lite glass...
sedan hem,lägga jason o äntligen egentid...kollade lite på tv med tommy innan han slocknade o nu sitter jag här själv o har lite "down"känslor...fan hatar det...
vill bara gråta...förlåt

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: