Fredag - jobbat

2009-09-26 / 00:20:17
Jaha så har man jobbat idag...va lite sådär, kan säga att jag e nog inte helt frisk kanske ändå...för nu ikväll har jag kännt mig lite halv febrig...men jag vet inte om det beror på att jag har det varmt i hytten o kallt i bilen?! hmmm

annars så har dagen flytit på ganska bra....efter jobbet åkte jag hem till linda o tog en cigg o spöa dom på singstar hahaha...o sen ringde gubben o ville bli hämtat från sin "supa sig full o spela tvspel-kväll" o nu är vi hemma, tommy har däckat i sängen det sista han sa till mig va : I´m not in a condition to fuck! nä hä sa jag men det behöver du inte säga för det ser jag på dig hehehe medans han ragglade sig fram...

men nu blir det sängen...för imorgon ska jag o lollo rida på pytte små hästar hahhaha (islands hästar)
men det kommer bli skit kul tror jag =)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: