Torsdag - KALLT

2009-10-01 / 22:59:55
Åhh vilken jobbig morgon/dag jag har haft idag...
börjar med att det är fotografering på dagis...allt går bra tills jag ska byta tröja på jason innan vi åker till dagis, o då bryter helvetet lös, gall skrik, trots o miljoner tårar...min tanke va " FAN, inte idag när du ska va fin på kort"
så jag tar ungen under armen o går ut till bilen, kör till dagis , sitter på dagis i 10-15 min o under hela tiden gråter o skriker han...PUH va helt färdig när jag kom hem igen...ska bli väldigt intressant o se hur korten ser ut när dom kommer hehehe...

sen lagade jag middag idag innan jag skulle till jobbet, gjorde en stor laddning så det fanns till tommy o jason när dom kommer hem...Stekt fläsk!! Mmmm finns det nått bättre ;)

o jobbet idag har bara bestått utav KYLA! fy för den lede som jag har fröset...ändå hade jag mössa o vantar o stor halsduk på mig men icke att jag va varm...
så nu åker snart vinterskorna på om det ska hålla på o va så här kallt...

Idag känner jag mig väldigt tacksam för mina underbara vänner jag har omkring mig, jag hoppas ni alla kan finna den ro ni förtjänar...tänker på er!
o även om jag inte finns där alltid eller om vi ses sällan, så har jag er varmt intill mitt hjärta!

nu har jag precis duschat VARMT! =) o nu e det dax o krypa ner i sängen...imorgon är det äntligen fredag =)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: