Tisdag - sjuka

2009-10-21 / 00:38:30
Idag har jason blivit ännu mer sjuk...stackars lille plutten, han har fått en sån förfärligt hosta o blir han inte bättre imorgon får vi nog åka upp till akuten o få lite bättre hostmedicin...

så idag har vi bara vart hemma, men så ringde chefen i panik över att ett program jag sköter turerna med skulle flyttas o allt skulle va färdig på fredag. o eftersom jag va hemma i måndags så ligger jag efter, så jag o jason fick åka ner till jobbet o hämta lite papper, o jason fick med sig sina favvo glassar hem...
så nu har jag suttit i 2h o jobbat med det hemifrån för o hinna, är inte riktigt färdig men jag gör det sista imorgon...

Lagade riktigt god mat idag med, köttfärslimpa med potatis o sås mmmm gottigt.
o svärmor o charsten åkte o handlade mat åt mig o familjen så himla snällt av dom eftersom jag va fast hemma (tommy va iväg o tränade) är så tacksam när jag får hjälp när vi e sjuka här hemma...

dom ringde även idag ifrån vetrinären, simbas aska va färdig för o hämtas, men jag hann inte med det idag...får se om jason är någorlunda pigg imorgon så vi får hämtat den imorgon annars blir det på fredag...

Nu får jag nog kila ner i sängen...klockan är way over bedtime

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: