Tisdag - jobbat

2009-10-14 / 00:31:44
Idag fick jag jobba...körde en tur jag hade för väldigt längesen...typ när jason låg i min mage...vissa kunder kände igen mig o hade saknat mig... =) man blir alltid lika glad =)
Men fyttifan va kallt det va...när jag va i källsjö vid 8 snåret så visade bilen att tempen utomhus va -3 brrrr
men dagen flöt på smidigt, och det ska bli skönt o få va ledig en onsdag för en gång skull ;)

jag o min kära chef hade en diskution idag, vi försökte komma på nya sätt o dagar för mig o jobba?! men vi kom inte fram till någonting,vi skulle diskutera mer på fredag...

imorgon har jag lite småplaner på vad jag ska göra...måste ta tag i mitt hem...med det menar jag städa =/
ett ont måste...funderar på o möblera om lite oxå, jag menar när jag ändå är i farten ;)

nu måste jag i säng...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: