Tisdag - föräldramöte

2009-10-06 / 21:46:48

Jag hade så många planer idag om vad jag skulle göra...Men min hälsa satte stopp för nästan allt...
mått som en potta skit större delen av dagen... =(
men jag började dagen med o tvätta , sen lagade jag mat sen va det dax för vila, så både jag o jason somnade...
tack vare det så sov jag bort min date med linda =( lovat o färgat hennes hår osv. men jag hade inte ork...hoppas hon löste det ändå, förlåt vännen!

sen gick jag o jason ut o lekte i sandlådan o byggde sandslott osv...tills jag inte hade ork till det helller....in i värmen o lägga sig i sängen o hämta kraft...

sen vidare iväg på föräldramöte...Jason hade gjort ett kort till mig o tommy där han hade beskrivit oss.
Min Mamma: Brukar handla på hajen, köper blöjor till mig. Jobbar på "jobbet" kör glassbil ;)
Min Pappa: Brukar köra lastbil. Brukar backa med bilen, Raggarbilen =)
(vet inte vad han fick det ifrån att tommy kör lastbil, men han har livlig fantasi den lille kraken.

o nu är jag hemma o glor på desperata hemmafruar...o nu känner jag det igen...fan ska man aldrig bli bra?! det kommer ju o går hela tiden,blir tokig...för tillfället känner jag mig väldans febrig, sen kan jag må hur bra som helst...jag hoppas att det slutar snart för så här kan man ju fan inte leva...

nä det blir sängen snart, ska försöka att inte va vaken så länge idag...o imorgon ska jag försöka jobba...usch va jobbigt det kommer bli har jag en känsla av...

Puss puss

Kommentarer!
Postat av: Anonym

tänker på dig gumman



ta det lugnt, vila och ladda inför fre för då ska vi ha så kul



pözzzzz

Kommenterat - 2009-10-07 / 20:57:54  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: