Söndag - Mitt gamla jag

2009-10-18 / 22:39:20
Idag har jag kännt stor längtan efter mitt gamla jag...då menar jag hur jag såg ut i mina "glans dagar"
kände mig så nöjd över mig själv o min kropp,mitt utseende när jag träffade tommy...
Vad hände sen? jo man tjocka te sig o blev gammal o skruttig...

titta! mitt gamla jag, tuffa rockiga... vart tog det vägen?!

Så nu funderar jag på en makeover, vill va rockig igen INTE nån tråkig gammal tant som jag känner mig som för tillfället....
Men jag behöver lite hjälp....jag behöver nån o gå med på konstiga tider....finns det nån som är ledig när jag e ledig? mellan typ 11.15-13.00 vardagar? nä precis då jobbar alla på sina vanliga jobb med vanliga tider...
FUCK! måste ta tag i mig själv nu...


mitt mål: ha den kroppen jag en gång hade...helt oförstörd o läcker ;)

Förövrigt: fortfarande kass i kroppen, jason börjar bli mer o mer snuvig...slappe söndag idag.

Over and out....

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Jag tycker att du är fin som du är. Å jag tycker faktiskt att du är finare nu och ser yngre ut än vad du gör på de bilderna



pözzzzz

Kommenterat - 2009-10-19 / 20:44:55  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Mange B

Jag tycker du är lika bra nu som då! Man är som är och blir som man blir! Det blev jag!



MB

Kommenterat - 2009-10-22 / 08:54:50  | URL - http://www.lucifer.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: