Söndag - Helgresumé

2009-10-11 / 23:47:31
Fredag: Stressa på jobbet för o jobba in lite tid så jag kunde sluta tidigare, blev bara 20min tidigare men det räckte ;)
hem o göra sig i ordning duscha, sminka sig o grejja....sen iväg upp mot götet...
Först ett stopp på stantons, man kan inte festa på tomma magar...
sen upp o kolla in banden, dia psalma, heat o hardcore superstar...
va la sådär, har sett bättre men det va helt ok.
hem till varberg, stanna på campino o tog nattamat innan det va läggdax ;)
      
Före= Förväntansfulla          Efter:Trötta ;)



Såhär bra blev varenda bild man tog,för jävla dimmigt för o få en klar bild, men detta är iaf Hardcore Superstar.


Lördag: Vaknar tidigt, jason kom hem vid halv 10...kröp upp jämte mig i sängen o fråga: Mamma,hur mår du idag? Hahaha så söt min lille älskling är ;)
sen lekte vi lite, så mycket som jag orkade, vi kollade ganska mycket film o myste...
sen kom min mamma o hämtade honom, o tommy åkte iväg för o träffa grabbarna innan det va dax för dom o kolla på fotboll...
själv gjorde jag mig vacker för o gå på födelsedagsfest hos linda, hon fyllde 2xår (inte snällt o skriva åldern på en kvinna ;)  )
va sådär lagom sugen på alkohol 2dagar i sträck....känner mig inte så värst ung längre,så man orkar hålla på o supa varje dag...hehehe (tant susie har talat ;) )
Trevlig förfest, självklart slog jag alla i singstar hahahaha fick även spelat lite trubadur med skönsång på gitarr, alla verkade nöjda o glada...Men när vi kom till krogen va det inte roligt längre...så ja...det blev inte så långvarigt, tog lite nattamat sen tog jag o tommy taxi hem...somnade gott med nästan en gång =)


Söndag: Härligaste dagen på veckan =) slapparens stora dag...sov till 11 snåret, fick ett trevligt telefonsamtal som väckning, upp drack ett glas mjölk sen va man fit for fight! mådde inte alls kasst, mest seg o småtrött...
slappade mest, sen kom pauli o jag klippte honom o senare kom jason hem o vi busade lite o sedan tog vi ett bad innan det va läggdax...han älskar när vi badar ihop för vi leker så livligt med hans båtar hehehe
o nu sover båda mina pojkar i varsin säng i varsitt rum...
snart dax för mig med o krypa till kojs vart en bra helg med trevligt umgänge (trots små incidenter)

Imorgon har jag lite beslutsångest ifall jag ska åka till ikea eller om jag ska göra det på onsdag...hmmm jajaja vi får se vad jag känner för imorgon...

Såhär blev tapetseringen i jasons rum, får se om det blir inhandlat lite nya möbler till det imorgon...

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Mange B

Hej! Vart har ditt fantastiska leende i vanliga fall tagit vägen? Inte ens innan var det vanliga smilet med :-(...



Kram



MB

Kommenterat - 2009-10-12 / 08:42:53  | URL - http://www.lucifer.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: