Söndag - Fika

2009-10-05 / 00:09:23
Dagen har vart seg idag...har spenderat nästan hela dagen inne....inte så konstigt med tanke på orkan vädret som vart hela helgen...

jag har iaf fått stykit o satt upp nya gardiner i vardagsrummet...även satt fram nya ljus, så idag va det väldigt fint o höstmysigt här hemma =)

sen gick jag o jason upp till skogen för o mata ankorna...o min mamma mötte mig där så vi gick en sväng o sedan följde jason med min mamma hem...

gick hem o fick strax därefter jätte trevligt besök av billy o anna, eftersom det va kanelbullensdag så blev det kanelbulle o kaffe/te/mjölk...
sen kom jason hem lagom tills det va färdigfikat o anna o billy skulle åka hem...

time för läggdax o idag gick det inte lika smidigt...tog väl ungefär 1 ½timme för o få jason o somna i sin säng...jag o tommy bytte efter halva tiden...men nu sover han så sött

har just nu min dagliga telefonsamtal med linda, just nu gör vi quiz o tjötar om vad vi får för svar...helt sjukt samtal ;) som vanligt när vi pratar...
men nu är det snart dax för mig o sova, jobba imorgon...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: