Söndag - ekorrhjul?!

2009-10-25 / 21:48:58
Jag orkar inte längre...

jag är slutkörd, är fast i ett ekorrhjul o kan inte komma ut...har för många som drar o sliter i mig o jag hinner inte ens med hälften, mår skit inombords men utåt strålar jag som sol...typiskt mig.
hur ska jag hinna med allt? hinner inte med varken mig själv eller familjen....hur gör alla andra människor?
Jag har inget vettigt liv längre...hade behövt en ordentlig paus i mitt liv, men tyvärr verkar inte den pausen komma, den är långt långt bort...
jag tappar bara mer o mer bitar av mig själv...har varken nån lust eller ork för nånting längre...vill bara vara hemma...

har inget mer o tillägga, men för övrigt är jag väl lycklig, eller?!

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: