Onsdag - vill ha!

2009-10-29 / 00:04:20
kallt o burrigt idag...
längtar lite till våren...och solen...

jag vill verkligen ha ett nytt jobb...ska det va så svårt o få? är man så jävla värdelös?! o det hjälper ju inte mig precis att mer än halva sverige är arbetslösa ( vet inte helt korrekt hur många som är utan jobb i sverige, jag kanske tog i lite ;) )
men jag hoppas snart, då menar jag väldigt snart att en förändring sker i mitt liv, för såhär funkar det inte, varken tidsmässigt eller ekonomiskt...Hmmm va fan ska jag göra?!
trivs jätte bra o jobba med chefen på kontoret...men vad hjälper det när han inte har råd o ha mig där 5dagar i veckan....jävla skit...

nä jag ger upp idag o ska sova o tar nya tag imorgon o hoppas att nån bara ser mig, och vill ha mig!(jobbmässigt)
vill ju inte ha nån annan än min karl, han gör mig lycklig även i svåra tider! 

Puss puss 
Kommentarer!
Postat av: Mange B

Hoppas du lyckas hitta ett nytt jobb, jag letar febrilt också ;-). Såg att dom hade något liknande ditt, fast det gällde kryddor och grillsåser med mera, kanske det är roligare!



Mange B

Kommenterat - 2009-10-29 / 09:06:17  | URL - http://www.lucifer.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: