Onsdag - möblerat

2009-10-14 / 22:15:05
Idag fick jag inte gjort allt jag planerat...förvånad? nej, inte med tanke på hur mycket jag planerar in på en dag...men jag fick gjort lite i mitt hem...
jag möblerade om lite i vardagsrummet...jag vände lite på matsalsbordet, o helt plötsligt känns rummet mycket större...=) sen fick jag dammtorkat lite o dammsugit...gjort om på ett blomsterfat (blommorna har lyckats vissna) så nu är det ett ljusfat istället...så nu känns vardagsrummet mysigt o redo för hösten o alla tända ljus! MYYYYS!!

sen kom grabbarna hem från dagis/jobb o det va dax o fixa lite mat...o medans lasangen fick stå i ugnen, gick jag o jason upp i skogen för o ge ankorna lite mat...mysigt med en lite promenad med sin son, o prata lite om allt möjligt...
hem, åt mat, sen va det läggdax...

dagen har gått himla fort,o jag har kännt mig halvkass idag. Ont i halsen o näsan börjar bli tät...åhh jag orkar inte bli en massa sjuk nu =/
va på elgiganten innan idag o hälsa på linda när hon jobba, vi tog en cigg o sedan gick jag runt i "lassabacka" o kika i affärerna ifall jag kunde hitta nånting som skulle passa tommy...inte långt kvar nu tills han fyller år...o för första gången har jag inte en aning om vad jag ska köpa...behöver ju en ny hallmöbel...det kan han väl få?! ;) hahaha nä så elak kan jag inte va...vi får se när dagen kommer, vad det kan bli för nått...

nu ska jag kolla färdigt på snuskdokumentären på 5:an sedan blir det sängen...o imorgon väntar jobbet...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: