Måndag - full rulle

2009-10-12 / 21:19:31
Idag har det varit ett enda stor kaos runt klockan...
vaknade av att både jag o jason sovit lite förlänge...skynda skynda iväg till dagis...

sen åkte jag vidare till ikea för o inhandla lite möbler till jasons rum, tog linda med mig som bärhjälp...när vi va klara därinne så fick vi snabbt som attans åka hem för o hinna hämta jason i tid...
bärde in grejjerna o fixade i ordning i hans rum...så glad han blev när han såg vad jag o linda inhandlat...
han fick även ett jätte stort gosedjur som liknade en haj...han va över förtjust!

när jag väl fått släpat jason från dagis va det bara o skynda hem för o börja tvätta...sen kom tommy hem o vi bytte några fraser, sen kom pattsy förbi för o ta en kopp te,åkte o köpte cigg, käkade kvällsmat , ner i tvättstugan, läsa godnattsaga , nu sover jason o jag glor lite på tv o snart är det dax för o gå ner o hämta sista tvätten...Fan va jag hatar o ha sånna här dagar när jag kämpar mot klockan hela tiden...nu har jag bestämt mig!!! JAG VILL VA HEMMA FRU! synd bara att ekonomin inte tillåter det...men men kanske i mitt nästa liv?!

Hade tänkt o åka o hälsat på älskade Zita idag, men tyvärr fanns inte nån tid =/ men jag e ledig på onsdag, kanske hon har tid o ses då? ;)
jag vill ha ett normalt jobb med normala tider så jag kan ha ett liv vid sidan om mitt jobb...jag hinner ju inte med nånting, så när jag väl har en ledig dag får jag pressa in en hel veckan aktiviteter på EN DAG!!! jag brinner upp....

ja imorgon ska jag jobba...på en tisdag!! har jag inte gjort på evigheter...kommer va helt färdig, men det ska va ganska skönt o få va ledig på onsdag, då kan jag ju kolla på greys o slippa se reprisen på söndag ;)

Nä nu måste jag fortsätta jäkta för o hinna, så jag kommer i säng i tid ikväll

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: