Fredag - inget mys

2009-10-16 / 19:27:07
hela min kropp är färdig...bara imorgon med...suck o stön...
mår kasst överallt...(känner mig som en riktig gnällspik)
näsan, halsen, huvudet....
det underlättar ju inte att tommy ligger på soffan o e smågrinig...varför? INTE VET JAG....
så jag ignorerar o lever mitt liv....

sitter just nu med en kopp te o ska snart lägga lillfisen, hade tänkt o duscha efter det men mår jag inte bättre snart så går jag nog o lägger mig o går upp o duschar imorgon...
sen får vi se hur långt jag kör imorgon, det jag inte orkar kan jag ta på söndag sa chefen...snäll han e ibland ;)

nä inte blev det de fredagsmyset jag hade sett fram emot idag...men det kanske blir bättre nästa fredag?!

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: