Fredag - väntat

2009-10-02 / 21:27:11

Jag har väntat o väntat nästan hela dagen på jobbet...jag menar hur svårt ska det va för en lastbilchufför o komma i tid enligt våra kontrakt?! det är INTE acceptabelt o komma en timme sent o sen ha lasten på fel jävla ställe så det tar dubbelt så lång tid o lossa!! morr jag fick slita som en idiot för o hinna i tid...gillar inte sånna här dagar!

kom hem från jobbet o strax där efter kommer pattsy, för vi hade bokat in en kopp te o lite tjöt =) trevligt o ses som vanligt, men man blir ju alltid störd o tiden rinner i väg så vi fick inte pratat tillräckligt tycker jag men vi får ta det en annan dag...=)

Sen åkte jag o jason till kvantum för o handla lite fredagsmys mat =) blev renben o lite kylling med potatissallad o tzatsiki mums! hämtade även ut ett paket till jason o ett till mig, jason fick en bok från sin bokklubb o jag fick mina efterlängtade rosa ridbyxer =) weiii så på söndag ska jag ut o provrida dom :)


Sen väntade badet för lilleman, och ikväll skulle han sova för första gången på länge i sin säng på sitt rum!
efter en sagostund o lite grejjande så somnade han så fint i sin säng =)
ska bli intressant o se om han kommer vandrande till oss inatt...

nu kollar jag lite på idol o dricker en kopp te, imorgon väntar min jobblördag...ser inte fram emot den men den går så fort...så helgen är väl planerad till o va lugn....

Åter till tv:n...

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: