Onsdag - kärlek

2009-10-07 / 23:37:41
första av två dagar avklarad....skönt, bara imorgon kvar i glassbilen ;)
det är så satans tråkigt o köra glassbil såhär års...knappt några kunder o svinkallt väder o allmänt trist...
känner att jag kanske har gjort mina dagar i en glassbil...hmm...
hade faktiskt velat jobba på kontoret mån-fre hade kännts mycket roligare då...

längtar till helgen....skönt o slippa behöva gå upp tidigt o slippa åka till jobbet =)
sen att man har fyllt hela helgen med roliga aktiviteter... fredagen ser jag verkligen fram emot, men jag vetti hundan vad man ska ha på sig...lördagsklädseln är iaf färdig =)
tror det kan bli riktigt kul på lördag med...hoppas på singstar iaf =) kul fylle attraktion hahahaha

Jag är lycklig i mitt liv, iaf med min underbara kärlek o min underbara son....jag önskar bara att människor i min omgivning kunde må lika bra som jag...men jag tror på kärleken, därför tror jag att nån gång kommer varje människa hitta den rätta för just den... den dagen kommer...

nu ska jag ner i säng är trött som satan

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: