Torsdag - frustration!

2009-11-19 / 22:54:18

Jag ser nästan ingenting idag, huvudet värker o längtar efter sömn...
Försökt använda mina brillor idag, men det blev inte bättre,ögonen va helt färdiga...
Mesta dels igårkväll o idag har jag gråtit, i ledsamhet, förtvivlan, frustrationen o paniken över hur allt kan försvinna så fort...
kan säga att i sånna här sitvationer e jag glad att jag har nån som älskar mig vid min sida...fy fan för att orka klara detta själv... jubel o applåder till alla ensamstående som fortfarande orkar kämpa o som står upp!!!

Jobbat, eller försökt jobba idag, gick la sådär , bättre än igår iaf...imorgon blir det antagligen sista dagen för mig på kontoret detta året =( (skit med)  hatar denna perioden varje jävla år...
funderar på o gå ut i helgen bara i ren protest, eller kanske för att roa mig? eller för att supa skallen i bitar o glömma allt ont för en stund...?! men jag vet inte...vi får se till lördag hur det blir...kanske blir hemmakväll vad vet jag?!

Nu måste jag i säng, sov knappt nått i natt...

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: