Tisdag - lekt med saxen

2009-11-03 / 23:24:27
oj oj oj, jag har gjort det igen...sånt jag alltid gör när jag e lite smått uttråkad, o tycker jag ser lite tråkig ut....
jag tog fram saxen o började klippa...sen gick det ca 6h o jag tog fram den igen o nu har jag nog lekt färdigt...hoppas jag,för snart har jag inget hår kvar o klippa hehehe ;)
lägger upp en bild på hur det typ ser ut ;)


ni får ursäkta mitt osminkade ansikte ;)
om ni inte ser det har jag längden kvar på ena sidan o typ page på andra...
kan nog bli snyggt när jag väl får i mitt rosa löshår ;)

idag har jag o jason haft det trevligt, mysigt. vi har ätit en sansad o trevlig lunch,vilat middag, bakat muffins, busat o lekt, vi har haft en toppen dag =)
linda har vart o hälsat på under dagen en snabbis, sen va pattsy här på kvällen o tog 2koppar te ;)

nu ska jag sova, jobb imorgon plus fotografbesök för jason + att Tommy fyller år...
trist att jag inte är hemma o kan fira honom =/ får ta igen det i helgen....

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Anonym

tycker att din nya friss blev snygg och annorlunda=)

Kommenterat - 2009-11-04 / 12:45:51  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Annika ( Annas mamma)

du får hemskt gärna klippa mig nån gång Anna säger att du är så duktig. hör av dig när du kan

Kommenterat - 2009-11-11 / 17:35:18
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: