Söndag - nya regler

2009-11-15 / 23:37:15

Härligt att äntligen få sova ut...fick sovmorgon imorse, lämnade sängen vid halv 12 hehe så man kan väl säga att min dag blev förstörd pga sovmorgon, men det va det värt...behövde få sova ut!

sen gick jag runt o slappa i stinky o bara njöt av o va ledig,sen ringde mamma o fråga om jag ville följa med på ljusparty hos min farbrors fru, visst sa jag =)
så då fick jag lite panik, in i duschen gjorde mig vacker o fri från flottigt hår ;)
fixa jason o sen bar det av till campino för o käka lite pizza med billy,anna o tommy va ju självklart med =)
blev en snabbvisit för jag skulle ju iväg på ljusparty...mamma hämtade upp mig när hon slutat jobba o ut till veddige bar det av...
fick köpt några nya teljus med en doft av pepparmint o vitchoklad,blir man inte sugen då så säg ;)
ska ju på ett till ljusparty nu i december så jag tyckte det räckte, för ljusen är ju inte så himla billiga precis....
snacka om att elda upp pengar, hahaha

Hade sånt mysigt samtal i bilen med mamma påvägen hem, vi har verkligen kommit varann närmre, vilket är skönt, pratade om saker vi aldrig kunnat prata om innan... jag älskar verkligen min mamma så himla mycket, är väldigt glad att hon är min mamma =)

kom hem o fick PANIK! vilket jävla kaos o komma hem till...ska det va omöjligt o lämna hemmet utan att det faller ihop?! Tommy satt i soffan o spelade sitt (jävla) tvspel, jason hade tagit hela brödlimpan o knycklat ner i sin neccisärväska...o det va smulor o skit överallt! Jag bara stirrade på tommy som inte kunde låta bli o småflina...
så jag sa till dom att här ska det städas!! sagt o gjort, fram med snabeldraken o började röja, torka bord o bänkar, bädda rent (vilket tommy fick göra) jason hjälpte glatt till...tände lite doftljus o såg mig omkring när det va färdigt o njöt av att det va fint nu...iaf i nån timme till hoppas jag ;)

Så nya regler måste göras,sa jag till tommy....jag sa att varje kväll innan läggdax ska här städas undan o göras fint (gäller när jag jobbar,o även när jag e hemma) då sa han: ja ok men då sätter jag oxå en ny regel för dig, ingen längre sovmorgon än halv 9 dom dagarna jag e ledig...
Hmm tyckte det va en kass o helt ovettig regel ;) hehehe men men jag får väl försöka att inte sova så länge, men va fan tommy går ju upp halv 7 varje dag fast han inte ska jobba...varför ska jag lida för det då när jag älskar att sova länge?

jajaja nu är det snart läggdax för mig, men jag måste erkänna att jag inte är så värst trött hehehe ;)
men imorgon är det jobb på kontoret o jag hoppas verkligen min klocka ringer imorgon, så jag slipper försova mig o jäkta som en idiot...

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: