Söndag - lite senare

2009-11-22 / 23:26:39

nu är jag sne...precis skrevet en as bra blogg så lägger min internet anslutning av o allt försvinner,,,FUCK! va sur jag blir på sån skit!

idag har jag iaf mått kräkigt hela dagen...sovit middag med jason vilket va himla skönt!
vart o handlat,ätit tacos (ingen pizza idag inte)
bara haft en mysig bakis dag...börjar komma i form igen nu...

Imorgon är det en ganska jobbig dag, viktigt möte, viktiga beslut som ska tas...hoppas allt ordnar upp sig till det bästa...åhh jag hatar verkligen detta...samma sak varje jävla år...hur länge ska skiten hålla på!

hade verkligen velat gå till en psykolog o prata av mig, oftast trycker jag bort alla varningsflagg o ignorerar mina problem...borde ta tag i dom så livet inte blir som det en gång var...men bara jag överlever till årskiftet så blir det oftast bättre...inte så lång tid kvar att hålla andan!
December är min värsta månad...hatar den, ofta faller min liv itu under denna månad, men i år SKA det inte bli så, jag vägrar i år ska jag ge mig fan på att allt blir till det bättre även om det ser jävligt mörkt ut nu...
kämpa,kämpa, kämpa!

känner mig super tråkig idag,kanske för att jag e bakis,kanske för att det är söndag?!
eller kanske för att livet suger just nu?!
ibland undrar jag om jag någonsin kommer lyckas med nånting i mitt liv, hela tiden är det bara motgångar, hur kul är det?!

usch vilken deppig söndagsblogg det blev, jajaja imorgon hoppas jag att det mesta faller på plats o att det blir till det bättre...

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: