Söndag - Irriterad

2009-11-29 / 21:13:40

Idag har jag haft riktigt jävla dåligt humör...
käkat söndagsmiddag hos svärmor,kalkon jättegott. tommy hade så bråttom hem för det va fotboll så jag o jason fick gå hem själv...o då är jason trött o orkar inte gå hela vägen (för han hade inte fått sova nån middag) så jag får gå i uppförsbacke med en ryggsäck + en påse med grejer + att jag får bära jason med högklackat!
Jag va ganska så irriterad, speciellt när man ringer tommy o frågar: kan du hämta oss?
svaret blir: Nej, matchen är ju inte slut än! (GAHHHHHH cp ryck på hög nivå, sen när blev sport viktigare än familjen?)
Men vi hann några meter till sen ringde tommy o sa att han va påväg....Han fick nog lite dåligt samvete...

Kom hem,gick ner i förrådet o tog fram kullådorna, började storröjja här hemma med att stryka o sätta upp gardiner, tvätta fönstrena,torka bord o bänkar, dammsuga, sätta upp stjärnorna i fönstren,plocka upp leksaker som e spridda här o var....ja det va som sagt full rulle, jag va genomvarm o förbannad för jag hade en trotsig jason efter mig som rev runt i alla grejjor o tommy låg lugnt o fint i sängen o kollade fotboll!!!
JAG VAR VANSINNIG!!!! fan det minsta man kan begära är väl att få lite hjälp?!
Fick iallafall rengjort toaletten i lugn o ro, o tur är väl det annars hade det vart toapapper typ överallt eller nåt?! Vad vet jag...

Har en viss känsla av att detta va min stora PMS-dag, kan inte kontrollera mitt humör idag känner jag,något vresig o irriterad, men alla har vi kassa dagar, detta va min dag!

men nu är lägenheten lite julig o nu inväntas bara lite snö så man får riktig julkänsla för i år är den likamed 0.
men på tisdag har jag tänkt o baka lite pepparkakor med jason, kan ju bli roligt, hmm...;)

Puss puss

Kommentarer!
Postat av: Anonym

det är ingen tröst men jag kan säga att du är inte ensam om att ha det så. fick oxå göra allt själv och fick höra dumma kommentarer, var oxå vansinnig



pöss på dig

Kommenterat - 2009-11-30 / 12:07:55  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Mattias S

Snö, du är medveten om att ni/vi bor i Halland va!? Tänkte bara kolla!

Kommenterat - 2009-11-30 / 19:28:31
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: