Onsdag - Vilken morgon

2009-11-18 / 09:33:49

Blev trött igår så jag la mig i tid...eller kanske för tidigt,somna innan klockan blivit 9....inte likt mig men jag va helt färdig...
Igår klippte jag både marcus o linda, o marcus försökte traggla gitarr med mig...o repitera sånt som jag glömt...men ja...marcus är för mig ett musikgeni...

Idag vaknade jag ju av världens mardröm! tyvärr drömde jag den inte utan det va verklighet...jason hade tagit vällingburken upp i sängen o hällt ut allt i sängen o på mig...så jag är småsmulig överallt o jag har dammsugit sängen o skakat allt...men fy va dåligt humör jag blev på...men nu känns det lite bättre iaf...
men in i duschen ska jag...hela mitt hår är fullt..hehehe vilken soppa...o vilken rackarunge jag har ;) men ändå älskar jag honom, han hjälpte ju så gärna till o städade upp =)




Idag blir det jobb... Puss puss


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: