Onsdag - Tommys födelsedag

2009-11-04 / 23:18:26
Så tråkigt o missa den bara för man måste jobba =(
men jag tror han har haft en bra dag ändå ;) hade gjort mackor till honom i morse med "hjärtan"salami på o även skurit gurkan som hjärtan, o så skickade jag med 2st muffisar =D han ringde efter frukosten o tackade så mycket o sa att det va gott =) kul när man kan glädja så mycket med en sån liten grej....

Va hos fotografen med jason i morse, gick kanon o valde ett kort där han va jätteglad på =)
sen va det dagistajm o det va dax för mig o jobba i detta jävla skit väder....
frös som fan, o tråkigt hade jag... =( men jag trodde det va kört för mig när jag hade haft 2 kunder på 2½h men jag lyckades nästan komma upp till mitt mål ändå saknades bara 300kr o det kan jag leva med... så jag va ganska nöjd när jag kom till jobbet o såg att mina kollegor låg några tusen efter hhehehe

imorgon ska jag på utvecklingssamtal på dagis INNAN jobbet...så det e bara till o upp o hoppa tidigt imorgon igen...
som jag längtar till helgen nu...men den är väldigt nära ska ni veta ;)

NU sängen, bara en liten rök först

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: