Onsdag - svänger

2009-11-25 / 22:53:24

Hatar o få köra nya turer, jag blir sen, vet inte vart jag är eller vart jag ska! trött i huvudet o ser ingenting, när det är så här himla mörkt hela tiden...morr
va en halvtimme sen, vilket gjorde mig super sen när jag har en transport på 1h hem.
Sen va jag tvungen o spola av bilen. för min snälla chef hade tvättat den superfint innan idag, han har sina goda stunder ;) o för att det inte ska sätta sig igen (skiten) så va jag tvungen o spola, o högtryckstvätten va i det andra garaget, därav ännu mer sen...

O nu har jag gett mig in i A-kasse träsket, förstår inte ett jota, kanske för att jag aldrig behövt begära sån skit innan...men men jag får sätta mig med helvetet nästa vecka när jag har tid...resten av veckan är ju fylld med jobb,så då hinner jag inte...

helt plötsligt är jag barnfri på lördag igen...jason ska sova hos sin farmor mysigt för honom, mindre mysigt för mig kanske ;) tommy ska på lagfest med innebandyn o jag jobbar 10 h men sen? vad ska jag nu hitta på?
känner inte direkt för o festa precis, blev lite för bra förra helgen ;)
men iofs är det några dagar kvar till lördag, jag kanske ångrar mig?!

Jag bara älskar att sjunga högt i bilen, speciellt min glassbil! Allt låter så himla bra o man lyckas med alla toner som går att nå...varför är det inte så när man sitter hemma? jaja...

Det svänger fort i hockeyn, idag är det ganska bra...en gammal vän till mig undra hur fan jag kan svänga så från en dag till den andra...men jag känner att det blir inte roligare än man gör det...varför gräva sig djupare än vad man är... O nu, idag är det ganska ok, kanske för det mesta har åkt in, o kanske att man klarar sig alltid på nått vis...

Nu blir det läsa tidningen, sen sängen, måste lägga mig i tid (mitt största problem)

Puss puss

Kommentarer!
Postat av: Anonym

Att sjunga i Glassbilen kanske är som att sjunga i duschen;)

Kommenterat - 2009-11-26 / 20:16:31  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: