Onsdag - festsugen

2009-11-11 / 12:32:30

Hela denna veckan har jag vart knäpp...
igår va jag helt plötsligt sugen på öl!? jag som inte ens dricker öl...hmmm
o nu går jag o lyssnar på en massa bra musik o nu e jag partysugen...
VAD HÄNDER?
jag håller väl på o förlora förståndet helt...men fan va gött det hade vart med lite sommar o en packe vänner i en jänkebil...mmm längtar till sommarn...

fick mina korsetter idag...=D men jag borde nog ha enorma jävla bröst för att dom inte ska försvinna när man drar åt....vilket mina gjorde...blev planka =( det va inte riktigt min plan...hmmm


men den va fin ändå...dock mer blå än lila som jag trodde den va =/ men men blått e flått ;)

nu ska jag sätta på mig ett fejs o lite kläder o sen åka o spendera lite pengar...WEiiiii

Puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: