Måndag - mycket to do

2009-11-17 / 00:00:19

Jobbat på kontoret idag, eller ja jobbat o jobbat...
chefen jobbade tills kl.13.00 o jag skulle jobba till 15. problemet va bara att när han hade åkt hade jag ingenting o göra,just för att "kartena" ligger på underhåll typ,så jag kunde inte arbeta med turerna...
o sen fanns det inte så mycket mer o göra för min del...
trodde jag skulle ha telemöte med en snubbe på hemglass i sthlm, men när jag ringde sa han att vi skulle ta det när han har mer info, antagligen nästa vecka...
så jag satt o vänta o vänta på att klockan skulle bli 3...men när klockan va 14.35 gav jag upp o åkte hem...
hämta jason på dagis,sen hem o börja tvätta...

lagade mat, jag o tommy åt pytti panna med ägg o rödbettor.
Jason hade en saligblandning på sin tallrik...hehehe Han ville ha sina "bilar"makaroner o köttbullar, rödbettor o ägg + ketchup...låter inte speciellt gott men han åt iaf hehehe ;)

Jason va gnällig hela kvällen,vilket inte va speciellt kul, men familjen tog en promenix ner till hajen för o handla lite då kläcker jason en skön kommentar " jag vill ha nått gott o äta på så länge" Tanken var väl att han ville ha godis av nått slag som han kunde äta på påvägen hem ;) sötgöte ;)

Imorgon är jag ledig...känns gottigt, har lite planer..
Mucki kommer på besök,ska fixa till hans kaluffs, sen kanske en sångstund med linda, vidare till plastsvärfar o fixa lite med hans dator,fika med svärmor....ja det va väl hela dagen det...hade även tänkt o klämma in lite "stan" men det kan jag glömma...ev fixa svinsprutan till jason, men som sagt vi får se vad jag hinner o klämma in...suck egentligen hatar jag när mina lediga dagar är såhär fullbokade =/ men det ska bli kul o träffa mucki igen iaf,det va ju ett tag sen...ska tvinga han till o spela lite gura för mig med....meee love =)
speciellt airborn...gammal goding

Borde sova,tok trött

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: