Måndag - mos

2009-11-09 / 22:47:51
Skrattar bäst som skrattar sist :P allt började för 4½år sen ca. då jag skulle göra potatismos för första gången till mig o tommy, jag misslyckades total. ENDA gången jag misslyckades...sen dess har jag gjort alldeles utmärkt potatismos, MEN har fått höra varje gång vi ska göra mos att jag inte kan göra mos i en viss ironi...
MEN ack vad tommy bedrog sig...jag gick ner i tvättstugan för o fixa lite innan det va dax o göra moset...
kommer upp o ser en slags potatis mos soppa...en förtvivlad tommy står över kastrullen o säger att det är fel på potatisen....jag brister ut i gapflabb!!
Äntligen! Tommy kan inte heller göra mos!!! nu ska han få höra detta i typ sisodär 4½ år ;P

hade tänkt o göra massa saker idag,men idag fick jag inte gjort ett jota....suttit i soffan nästan hela dagen glott på tv o slösurfat...va uppe hos mor o far o fick i mig lite lunch...sen hämtade jag jason på dagis o emily va med så vi åkte även o hämtade jacob på sitt dagis,så slapp emily gå för en gång skull...
sen va det dags o sätta igång o tvätta...o laga mat då ;) sen badade jag o jason medans tommy gav sig iväg för o spela innebandy...

nu sitter jag här o klurar på julklappar...min plan är att köpa alla på onsdag, hoppas jag lyckas så jag slipper ha det o tänka på...imorgon ska jag jobba...alltid jobbigt o jobba extra på en tisdag när jag alltid är ledig tisdagar...men det ska nog gå bra är ju ledig onsdag istället ;)

sängen snart...

Puss puss

Slänger in en bild på mig o gubben ifrån sensommaren "glesbygdsturné" med jänkebilarna...
trevligt trevligt
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: