Måndag - lindas dag

2009-11-30 / 22:22:43
Ny vecka, som startar med att typ inte göra nånting vettigt men det va de värt ;)
Jag spenderade ca. 5h med linda idag, hon behövde mig mer än nånsin.
fick även lekt lite med hennes hår, fick satt i lite roliga extensions lite här o var,o hon blev väldans glad ;)
fick även satt i en på jennie, vi hade en riktig tjejdag, provade kläder o skratta i hjäl oss osv.
tror alla vi behövde det innerst inne...
o förlåt linda om jag va lite hård i mina ord ibland, men jag e ju mamma oxå, ta det med en klackspark ;)

sen va det tvätt time o jag fick äntligen övertygat jason till o tvätta sin snutte,o nu luktar den gottigt. sen ringde Rikard o fråga om jag bjöd på kaffe, jajjemän även bullar bjöd jag på =D
det va ett tag sen man såg han nu så det va trevligt o byta lite ord...

tommy kom hem lagom till ullared började, han hade vart iväg o jobbat-jobbat...
nu sitter jag här o borde gå ner i tvättstugan men jag har lust o färga mitt hår hehehe...världens utväxt ser dassig ut med andra ord ;)

Imorgon kommer älskade lollo på besök efter hon jobbat färdigt weeiii =) o jag har lovat jason att vi ska baka pepparkakor o han frågade om vi inte kunde göra pepparkaks hus...hmmm ja vi får väl se hur mycker tålamod jag har med det där ;)

Kyss o hej
Kommentarer!
Postat av: Linda

Tack världens underbaraste för allt idag!! Du är guld värld ska du veta!!!! Puss

Kommenterat - 2009-12-01 / 06:31:11
Postat av: caroline

köp färdiga delar till huset så slipper du en del krångel iaf... jag köpte igår och väntar på att lusten ska infinna sig....

Kommenterat - 2009-12-01 / 09:19:07  | URL - http://bjorkhagen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: