Lördag - glassdags

2009-11-14 / 21:29:46

Precis avverkat min jobbhelg,kan säga att dagen var väldigt trög, lite o folk o en dödstrött susie som knappt höll sig vaken...snoza för länge i morse, så det blev mössa på o glasögen för att dölja mitt fejs så mycket som möjligt o att inte visa att jag va osminkad hehehe ;)
tur att jag inte skäms över hur jag ser ut ;)

Sitter just nu o njuter av min favvoglass, äkta italiensk dessertglass, dyr med god =)

Ikväll händer ingenting...känns lite trist, känner mig lite uttråkad, kanske för jag vet att den är säker en jäklafest på huriganes just nu, men jag känner att egentligen är jag för trött för o göra nått...
får försöka hitta på nått roligt nästa helg istället...när jag inte har jobbhelgen...

Nu ska jag återgå till min glass o bara njuta innan det är läggdax ;)

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: