Fredag - innebandyjason

2009-11-20 / 23:36:09

Idag gick dagen på jobbet lättsamt...bra stämning o mycket skratt...härligt o avsluta arbetsveckan på det viset ;)
åkte direkt från jobbet till kvantum för o köpa lite grillade revben med tillbehör, detta tog 30min! helt otroligt vad alla människor ska ha charkvaror samtidigt som jag!! hmmm...
kom hem o hade en lugn o sansad matstund med familjen...sen kom brossan o skulle bli klippt fick även rakat tommy med när jag ändå var i farten...
sen badade jag o sen va det lekdags med jason...=D tommy o jason satt på golvet o "spelade innebandy" hehehe



Så lik sin far fast i miniatyr ;) han fick ont i knäna så han va tvungen o låna pappas benskydd...så söt min lilleparvel är ;)
sen la vi oss o kolla på "bilar"filmen,har nog sett den närmare 100ggr men det är mysigt o kolla film med jason...

när jason väl somnat kom jag ut i vardagsrummet o då låg tommy o sussa på soffan, med en halv whiskey kvar i ett glas o en halv öl i ett annat...hehehe ett tips "drick INTE när du är trött,du somnar ;)"

så som vanligt en fredag blev det egenkväll med mig själv o datan i soffan framför tv:n ;)
imorgon ska jag o min mamma o jas gå på stan, om vädret tillåter vill säga...

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: