wonderful

2009-05-28 / 23:31:46
idag fick jag glada besked när jag kom till jobbet...chefen hade ansträngt sig lite o sa att jag får en till kontorsdag o en dag mindre i glassbilen...åhhh va lycklig jag blev...så imorgon så kör jag min sista fredag i glassbilen =)
hädan efter blir det kontorsjobb varje fredag...helt okej för mig =)

vinkat av pattsy idag med som e borta i ca 10 dagar...vi nästan grät när vi sa hej då...hoppas hon får det trevligt där nere iaf det behöver hon hahahaha =)

prata med linda innan påväg hem från jobbet...trodde jag skulle dö...hahhaha...hon har redan packat till sweden rock helt sjukt hahahha o jag har inte ens nästan börjat fundera på vad jag ska ha med mig hahah men det är väl för att jag inte är hemma o kan packa utan att jag jobbar hela jävla tiden =/ hmm...
ska bli så satans skönt o få komma iväg o va lite ledig o supa till det lite utan beskymmer =D
längtar nu men på tisdag kväll drar jag =)
hmm....då blir det ju inget bloggande på några dagar för jag tror inte jag tar med mig laptopen dit hehehe den kan ju komma bort i fyllan o villan =)

nä nu måste jag ner i säng om jag ska orka med morgondagen...
Puss puss

här kommer bilder på pattsys hår som jag färgade så fint =)
Kommentarer!
Postat av: Pattsy

Jösses va grann ja är =)



Nu är ja framme å jösses va mycke öl å sprit de blev igår =) Men ikväll blir de ännu mer ;)



Puss puss på dig socker =)

Kommenterat - 2009-05-30 / 11:27:51  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: