trevliga besök

2009-05-19 / 23:48:43
vilken dag...hur får folk egentligen tiden att räcka? konstigt nog lyckades jag pussla ihop dagen ganska bra ändå...
men trött som en gnu va jag i morse...men jag vaknade av att älsklingen myste med mig =)
underbart sätt att vakna upp till...sen roade jag jason lite...dansade till mora träsk som vanligt o han bara springer runt runt o skrattar =)
sen gick jag o jason till dagis...undertecka gick! hehehe kom hem slängde i mig lite käk sen ringde chefen o sa att han va påväg hem till mig för o hämta upp mig...vi åkte upp till onsala fick fixat turen som ska gå på fredag o va tillbaka kl 16 vilket var helt otroligt hade räknat med o va borta ca 7h men det blev bara 4 =)
hämta jason på dagis hem o la oss i sängen o myste 20 min sen ringde håkan som ville klippa sig så han o lotta kom förbi o jag fick klippt båda två...

sen slängde jag ihop lite käk vilket var sjukt gott för det va längesen jag käka sån husmanskost =)
när jag sedan står o plockar ner disken i maskinen tittar jag ut genom fönstret o ser andreas stå o vinka åt mig...=) bjuder in honom o vi som vanligt snackar en massa saker om ingenting...trevligt med ett oväntat besök =)

Andreas o jag =)

helt plötsligt kommer pauli knackande på dörren o ville oxå bli klippt så det va bara o  ta fram saxarna igen o sätta igång...när jag väl va färdig med alla klippningar så satte vi oss o tog varsin banan o jag tog dagens första kopp te o vi pratade lite om livet...va ju ett tag sen sist....

jag o pauli (bild från min födelsedagsfest)

sen va jag själv....tommy o lilleman somnade o jag fick äntligen lite egen tid...och imorgon blir det jobb i glassbilen....o jag måste verkligen spela in imorgon...får hoppas att min hals pallar det...har ju haft en satans hosta i flera veckors tid...hmm undrar om det kan bero på att jag rökt thailändska cigg hahahhaha *ironi*
eftersom dom har så hemska bilder på sina ciggpaket =)

hade ett trevligt telefonsamtal nu ikväll men en vän...försöker lösa det mesta för dom flesta så gott det går...finns här iaf!
ring bara om jag ska försöka lösa era problem....;)

nu ska jag snart hoppa ner i sängen o jag ska nog krypa nära min älskade o tvinga honom till o hålla om mig hahaha

puss puss
Kommentarer!
Postat av: Mange B

Nice! Ser ut att ha det bra nu!!!



Tjo och tjim, kontaktlim



Mange B

Kommenterat - 2009-05-20 / 06:58:59  | URL - http://www.lucifer.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: