trött på allt

2009-05-13 / 22:51:33
idag är jag verkligen trött på allt...finns inget som har gått min väg idag....känner bara för o lägga mig ner o dö....nä inte riktigt men ni förstår min känsla hoppas jag....

pratat men en inkompitent bankman idag...vilket resulterade i INGENTING!! åhh jag va så förbannad när jag la på...får vem som helst jobba på en bank lr?
saknar min privata bank kvinna som förtillfället är mammaledig...=/

piss på jobbet oxå....är just nu jävligt trött på mitt jobb...=( eller rättare sagt jag e trött på hela mitt stressiga liv...hinner fan inte med nånting längre...o jag vet inte vad jag ska börja nånstans?! hade underlättat som fan o få jobba mer normala arbetstider...men det är ju jätte lätt o byta jobb nu i dessa tider. (ironisk)

skönt att jag tagit ledigt i helgen iaf....det behöver jag =)
men jag får nog krypa ner i sängen nu...så jag orkar jobba imorgon =/ igen...

puss puss
Kommentarer!
Postat av: Magnus den store

Välkommen till vuxenlivet... Du är bara i början! Men ibland kan det bli ljusare :-)!

Kommenterat - 2009-05-14 / 17:51:33  | URL - http://www.lucifer.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: