svullen

2009-05-06 / 13:01:54
tycker jävligt synd om mig själv...igår blev det ett besök hos tandläkaren men dom kunde inte göra nånting mer än att spola rent runt min visdomstand...sovit jävligt dåligt inatt går bara på värktabletter...imorse när jag kom upp så va jag så svullen i käften att jag inte kunde prata...men lite isglass fick iaf ner svullnaden...
just nu vill jag bara slippa tänder satan vad jag hatar o ha problem med munnen....idag är jag iaf hemma från jobbet o imorgon blir det ingen glassrunda den är flyttad till fredag men då fick jag välja om jag ville sitta på kontoret eller köra glassbil o självklart valde jag kontoret...för då slipper jag prata så mycket med folk o vila min stackars mun...

nu ska jag fortsätta min vilodag i soffan o tycka ännu mer synd om mig själv...

puss puss
Kommentarer!
Postat av: zita

Jag tycker synd om dig idag med, du kan va min lilla stackare ;) love you, tack för skjutsen imorgon ;) puss

Kommenterat - 2009-05-06 / 21:48:10  | URL - http://rosihas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: