Söndag

2009-05-31 / 21:50:30
idag har det oxå vart varmt men igår kändes varmare...kanske för att man satt i en bil hela dagen....

idag har lilleman vart en riktig plåga...vet inte om det är värmen eller vad det är....men mycket trots o skrik o gnäll o tårar...pust va helt färdig när det väl blev läggdax, som tur är så somnade han på 2 sek såå skönt o slippa bråka om det oxå =)

har fått åka lite jänk idag med...alltid lika trevligt va nere på hamnalödan o käka lunch då fick man träffa nina o stefan...hon va så söt med sin stora mage...saknar det faktiskt, den stora magen asså....
sen tog vi en tur o hälsa på linda o glenn som stod i maskinhallen o sanerade en husvagn....givetvis kunde jag inte låta bli o hjälpa till ;)

o nu ikväll va jag o jason hos mamma o pappa o grilla med brossan o issa....tommy kände sig inte riktigt ok så han stannade hemma...alltid gott med grillat

förövrig så har det vart en mysig morsdag jason o tommy överraskade mig så mysigt i morse =) mina små älsklings killar =)

funderar på om man ska ta sig en kopp te eller låta bli? hmmm

puss puss
Kommentarer!
Postat av: Linda

Tack för hjälpen gumman!!!

Kommenterat - 2009-06-01 / 00:18:31
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: