NYGADDAD!!

2009-05-04 / 23:07:05
Åhhh va härligt äntligen är mina döskalleblommor färdiga o jag e as nöjd...o lollo blev så paff när hon fatta att vi skulle tattuera oss samtidigt =) en riktig överraskning, lollo gjorde en sån fin my little pony häst...så söt men ändå häftig   =)

efter all tatto time åkte jag o pattsy o handla god mat som vi åt omedelbums när vi kom hem sen gick hela "familjen" o la sig i sängen, med andra ord jag o tommy jason o pattsy hahaha som vi skratta men skönt va det alla somna utan pattsy hon väckte mig efter 5 min slumrande o så körde jag hem henne...
sen kom lollo hit o visa sin söta ponny =)

nu funderar jag på hur jag ska kunna somna...hmmm...jaja det lugnt för jag ska va ledig imorgon så det blir en mysdag med jason för jag har ingenting planerat...är så lycklig idag mmm livet är härligt...

här kommer lite bilder på tatton före o efter...



En viss skillnad tycker jag allt....nöjd som fan iaf =)

puss puss
Kommentarer!
Postat av: Nina

Va fint det blev! Jag längtar till jag ska få lida pin o få min rosbukett på benet.. :)

Kommenterat - 2009-05-05 / 10:08:15  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: