Helgen

2009-05-17 / 20:45:17
Bakken igår va väldans trevligt...eller väg dit vill säga....väl inne på bakken dog allt o alla bara försvann...o vägen hem va död hahaha
fått några tankeställare idag...är bara så trött så jag orkar inte lägga energi på nått...

dagen idag började med uppgång halv 12....så skönt o verkligen få sova ut...började röjja upp här hemma lite granna det slutade med att jag helt plötsligt stod o dammsugade hela lägenheten heheh
sen kom lollo o hämtade mig o jag åkte ut till veddige en sväng
efter det blev det pizza mmmm va gott det va ju sååååå längesen jag käkade pizza....
o sen har jag tvättat idag med ska snart ner o hämta det sista....
så med tanke på hur hård gårdagen var så har jag vart relativt pigg idag o hunnit med en hel del oxå =)

men nu känner jag att tröttheten börjar träda in...ska ta mig en kopp te o mysa för det va längesen...

puss puss

Här är lite bilder från gårdagen =) obs! det va väldigt högt alkoholintag ;)


Kommentarer!
Postat av: Pattsy

Hey, du har stulit bilder =) Men de gör inget gumman ;)

Tankeställare?? En kopp te å tjejsnack imorn el? =)



Puss

Kommenterat - 2009-05-17 / 20:56:59  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: