hela helgen lång...

2009-05-24 / 21:15:24
då va denna veckan över...härligt bara nästa kvar o sen är det partyyy! o jag får va ledig o glömma jobbet för en stund...denna veckan har det varit väldigt mycket jobb....jobbade ju i lördags fick till o med linda till o sätta sig i en glassbil hahaha hon bara skratta hela tiden typ ;)
sen hem o snabbduscha o göra sig lite fräsch vidare till min kära bror som hade kalas för han hade blivit gubbe (25) hahaha tommy hade redan då börjat öla hehe...o lilleman va speedad på cola, mina tankar löd " det är skönt o jobba" hahaha =) så tommy ville parta till det o min mamma ville glatt ha lilleman o så fick det bli....

så iväg till trönninge för o hämta billy, anna, lyhme o frida o sen gick kvällen åt till o crousa härligt är livet =) vi hade riktigt trevlig o roligt =) Hahaha
sen somnade tommy (ovanligt) o lasse hade partaj o jag visste att pattsy va där så jag gick in för o säga "hej" blev kvar lite längre än planerat men alltid kul o tjöta men folk =)
klev ner i sängen 01.45 o tänkte mmmm härligt o få sova äntligen!

Vakna av att tommy va rastlös o klättrade på mig o sa HEJ! (han lekte jason med andra ord) jag bara grymta o vände mig om haha...men han gav sig inte så det va bara o stiga upp o jag kände mig sjukt jävla bakis,fast jag inte rört alkohol på en vecka....men larry o rebel kom med frukost baguetter från blå dörren mmm gott =)
sen spela dom tv spel o jag tog min gitarr o gick ut på balkongen o spela en stund....
sen bar det av till mamma för o hämta lilleman, jag o jason gjorde "maskroskrull" o han tyckte det va väldigt spännande o se hur krullig en maskros stjälk kunde bli =D
hoppade in i impalan igen efter en fika med mor o far (tommy sov just nu ute på deras gräsmatta) så bar det av till hamnalödan för tommy blev hungrig efter sin tupplur....
väl hemma sen så kom pattsy o berättade om va spåtanten hade sagt om hennes liv...hmm väldigt intressant o se om det kommer bli så hehehe =)
klippte jason idag med...spraya hans hår rosa o blått hehehe tommy va inte lika nöjd =)
tog en sväng till donken för pattsy skulle äta...och nu har jag lagt in mina räkningar....mycket har hänt men inget vettigt =)
fått prata lite strunt med zitisen oxå alltid lika trevligt....

imorgon SKA jag tvättta o jag MÅSTE verkligen städa o röjja lite här hemma....hmm vi får väl se om jag lyckas uppfylla dessa krav hahahaha

nu ska jag tigga till mig lite........o sen blir det nog till o sova...

Puss puss


En lite bild från Zitas 25-års fest:  Sångfåglarna
ps. jag ser full ut,fast jag va helt nykter HAHAHA
Kommentarer!
Postat av: Mange B

Ja jo ja just hmmm

Kommenterat - 2009-05-25 / 07:20:00  | URL - http://www.lucifer.se
Postat av: Maja

Godmorgon :). Vad tycker du om kläderna jag suttit ihop på min blogg, titta gärna in. Puss.

Kommenterat - 2009-05-25 / 07:22:38  | URL - http://majaalins.blogg.se/
Postat av: Susie

hahaha vad menar du mange? ;)

Kommenterat - 2009-05-25 / 10:35:27  | URL - http://susieqsliv.blogg.se/
Postat av: Mange B

Ähhh, det bara lät så där trovärdigt ;-)!

Kommenterat - 2009-05-25 / 11:48:25  | URL - http://www.lucifer.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: