HÄrrrrligt...

2009-05-25 / 22:23:43
tjolahopp tjolahej!
just nu är jag väldigt trött/flummig hehehe

har fått gjort mycket idag, fick städat,både dammsugit dammtorkat lite och moppat golven, även tvättat massor,sen kom linda o jag fick klippt lite i hennes hår...hoppas hon blev nöjd =)
sen fick jag hämtat mina nya skor som kom på posten weiii =)

när pattsy slutat jobbet åkte vi upp till min mamma o tog en kopp te/kaffe o sen åkte vi ut till trönninge o tog ut hojen o tog en tur på ca 2h Härrrrrrligt (men skånsk dialekt) =) hehehe
vi var sjukt trötta när vi väl kom hem till mig o vi bara skratta o flamsa helt tokiga...men roligt har vi...

imorgon ska jag upp till kungsbacka o hämta lite färg o lite annat smått o gott =) roligt värre
så det blir mycket hårgrejjer imorgon med andra ord....

nu ska jag dricka upp min kopp o sedan försöka komma i säng i tid...vilket är ett väldigt stort problem för mig =)

puss puss
Kommentarer!
Postat av: Pattsy

ja, gå å lägg dig ;)

Kommenterat - 2009-05-25 / 22:41:21  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Postat av: Mange B

Morrning eller god förmiddag! En liten rättelse bara... Härligt stavas Harrrrrlitt på skånska, en bagatell i sammanhanget, men rätt skall vara rätt ;-)! Snart åker jag iväg med din kompis, sjukt kul skall det bli! Ta hand om ditt glassiga jobb, det finns inte så många sånna!

Kommenterat - 2009-05-26 / 08:22:05  | URL - http://www.lucifer.se
Postat av: Nina

Du verkar ha fullt upp hela tiden ju.. Hur fan orkar du? Ge mig lite energi tack ;) Kram

Kommenterat - 2009-05-26 / 10:00:31  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: