härlig dag

2009-05-12 / 22:50:05
Idag har det nästan bara hänt trevliga saker...känns som det vart en bra dag...
var ett trevligt säljmöte idag...lärde mig mycket och skratta mycket med =) härligt o träffa sina kollegor under andra omständigheter o lite skratt i blicken =)
sen va jag ute i veddige o hälsade på ulla...alltid lika trevligt, kollade in deras nya kök som verkligen kommer bli fint när det är färdigt...kändes lite konstigt när allt det senapsgula va borta bara...har ju liksom sett likadant ut under hela min uppväxt...men det nya blir väldans fint...

sen har jag lagat jätte god o lättlagad mat, o pattsy kom hit o käka lite med...sen tog vi en kopp te som vanligt...o kom fram till att jag SKA köpa hoj...när jag väl har lite pengar till det...men jag längtar verkligen...får höra lite med banken imorgon om jag hinner...skönt o få en egen hobby o inte bara låna tommys hehehe....helt mot min förvåning så blev jag bara positivt bemött av tommy med min hoj idé vilket gjorde mig väldans glad...=D

sen har vi det eviga letandet på orange hårfärg till pattsys nu kaviarkalles gula hår....fick ringa min gamla svärfar leif o fråga om råd o det va så trevligt o prata med honom igen...det va ju några år sen sist...o han skulle kolla det imorgon på salongen vad han hade hemma så förhoppningsvis har han redan den färgen hemma så det bara är för mig o åka upp till kungsbacka o hämta den...=)

fick även pratat med älskade zita idag med...o hon hade haft en jätte bra födelsedag vilket glädjer mig =)
nu ska jag mysa lite för mig själv i soffan innan det blir sängen.

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: