Fredag

2009-05-01 / 22:43:11
Behöver jag berätta för mina trogna läsare om hur JÄVLIG min dag har varit? 10timmar i en bil utan AC o det är 25grader varmt ute = SUSIE ÄR DÖD!!! tur att man har ciggen o hela bilen full av glass annars hade jag nog faktiskt dött hahha
Men jävlar (ursäkta min franska) va bra jag har gjort ifrån mig idag...men det tunga är att jag ska upp igen om några timmar o jobba massa långa timmar igen...=/ känns fan som det ända jag gör är att jobba ?! hmm

mitt nagelband e paj =( satans va ont det gör...hela fingret är typ svullet...
sitter här med en kopp te o är helt färdig...vart himlans duktig o duschat o rakat mina ben ikväll iaf =) e väldigt nöjd hahhaha så nu slipper morgondagens kunder se min stubb utan dom möts av superlena fina VITA ben hahhaha

märks det att jag e övertrött eller? nej inte så... =D
Åhhh vad jag längtar till måndag nu det är verkligen det som får mig att orka med morgondagen...kl 16 smäller det på måndag hihihi

nä nu blir det sängen puss puss
Kommentarer!
Postat av: zita

vad smäller på måndag??? kram

Kommenterat - 2009-05-02 / 10:36:45  | URL - http://rosihas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: