det är ONSDAG!

2009-05-20 / 23:48:07
hej hopp!
idag vet jag inte hur många kunder jag har haft som inte fattat att det är onsdag idag...suck trött jag blir hahhaa ;)
idag har vart en bra dag fast det kändes trist o åka till jobbet...har spelat in min tur idag med på band för om 14dagar tänker jag då definitivt inte för glass bil, förhoppningsvis sitter jag la sketfull nånstans o bara njuter av bra musik =)
sålde bäst av alla idag igen =) även om min mersäljsprodukt inte var attraktiv för mina kunder idag så va jag ändå bäst=)
fast sent blev det...gjorde sista stoppet 21.50 VILKET är emot mina principer kör bara till kl 21 i vanliga fall men idag va alla på gott humör för att dom e lediga imorgon o jag va verkligen tvungen o köra allt så det blev inspelat på band med ju...

så nu har jag nästan precis bara kommit hem o jag önskar att inte klockan var så mycket, för jag hade verkligen velat gå ut o gå en sväng o varva ner lite....men vem fan vågar ge sig ut själv mitt i natten o gå?! vem vet vad som kan hända....på  senare år har jag blivit en räddhare hahha

Hahaha skratta så gott idag när jag lyssna på p3 om toalett besök och vad som e förbjudet hemma hos dig...
det va lite diskution om man kissar med öppen dörr osv...som jag skratta =)
sen ringde folk in o berätta om vad man inte fick göra hemma hos dom...helt sjuka grejer.,..jag trodde jag hade regler men icke....jag ligger verkligen i lä hahaha =)

nä nu ska jag ta ett sista bloss för idag sen blir det ner i säng....ska ju köra min torsdagstur tidigt imorgon eftersom det är röd dag...så jag tänkte va på jobbet vid 9 tiden...vi får väl se hur det blir med det ;) hehe

godnatt, Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: