dagens bild

2009-05-06 / 23:26:09
Dagens bild går till pattsy för att bevisa för henne att jag inte tål tejp...tog bort tejpen från huden för 12h sen och har stora utslag...dock gör sig inte bilden sin rätt men man ser ändå att jag har skrapsårs skorpor från tejpen...helt sjukt ;)


hur som helst är jag riktigt kass idag o hostar nästan så mycket att jag nästan kräks...hatar o va sjuk...speciellt när jag behöver jobba =/ jajja jag får städa upp efter mina kollegor om 14 dagar
En positiv sak som hänt idag är att jag fixat husvagn till sweden...det känns underbart!!
åh det är nog det ända positiva med dagen hahaha jag lyckades laga mat idag med...FISK!! hör o häpna susie åt fisk...eller rättare sagt tonfisk på burk haha men för alla som känner mig o vet hur kräsen jag är så är tonfisk på burk riktigt coolt att jag äter hahha

imorgon är jag hemma o ska hjälpa rosita o handla om jag inte är så jävla cp kass att jag inte kan stå men det ska jag inte va hoppas jag...
vill bli frisk nu...hatar att må så här...det värsta är att jag inte bara har tandvärk utan även feber o halsbesvär...

nä nu ska jag försöka o vila för sova är omöjligt...(sov 2h mitt på dagen idag...oppps) o glo lite tv o dagdrömma om ett friskare liv hahhaa

puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: