blandade känslor...

2009-05-27 / 22:40:04
dagen har vart blandade känslor...både skratt o gråt...hmm trevligt med hormoner hahha

vaknade kl 04.00 av att jason tyckte det va dax o gå upp...men icke det va bara till o få han till o somna om...så när vi gick upp vid halv 9 sen så va man lite smått död =/
hade jobbiga känslor i kroppen när jag åkte till jobbet innan idag...nu känns det lite bättre tog mig ett snack med chefen...o han såg ledsen ut...men vi får väl prata mer imorgon antar jag...

hmm trött e jag men ändå rastlös...vet inte riktigt vad jag vill just nu...hungrig oxå tydligen räckte det inte med en banan...hmm....

imorgon åker pattsy...kommer kännas konstigt att va utan henne så länge men som tur är så ska ju jag iväg oxå...jag får väl dränka mig i spriten hahhaha

nä nu ska jag rota i mitt skafferi o försöka hitta nånting o tugga på ;)

puss puss
Kommentarer!
Postat av: Pattsy

Du kommer säkert inte ens märka att ja är borta =) Du kommer va för full på Sweden Rock hahaha



Puss puss

Kommenterat - 2009-05-28 / 07:37:58  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: