varför?

2009-03-17 / 21:16:14
blir så trött på mig själv...varför kan jag inte ta det lugnt när jag e ledig o sen va utvilad när jag börjar jobba igen?
idag hade jag ju tänkt o inte göra nånting....ohhh va bra det gick hehehe =)
börjar dagen med o städa...sen kommer kenneth som jag lovat o klippa...
efter det blev det lite lunch hos mamma när jason väl somnat...då får jag känslorna jag borde ignorera...=)
jag åker hem o börjar med mitt målarprojekt =)

FÖRE: den över 60år gammla sängen =)


EFTER: en rock n roll säng =)


målar projekt är dock inte färdigt ska göra lite små detaljer på den men bilder kommer så småning om,...
imorgon är min sista lediga dag denna veckan....o jag har redan sabbat det hahhaa
imorgon när zita är färdig i skolan så åker vi till ikea hahha...o jag som skulle ta det lugnt o bara slappa....good luck jag är helt jävla hopplös =)
nu ska jag mysa till desperata hemmafruar =)

puss o kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: