trött

2009-03-16 / 21:54:49
nu är jag verkligen helt färdig....vilken stressig dag....
jobbade extra idag på kontoret...hade lite bråttom med att bli färdig med reklamdelningen i maj...skönt att det blev färdigt iaf =)
sen stressa hem men först lämna papper hos susann som är ekonomiansvarig på HG....hämta lilleman började tvätta o sen fixa i ordning hemma för att sen åka till banken på möte....
kommer hem fortsätter med tvätten, lagar mat samtidigt (då slår det mig att jag bara hunnit äta frukost o nu va klockan redan 18.30) vräker i mig maten....kotlett potatis o brunsås med kokta grönsker o lingon =)
skyndar mig ner i tvättstugan för att sedan komma upp till lägenheten o göra i ordning i köket....
efter det fick jag för första gången sätta mig ner o läsa tidningen o ta en kopp te....

äntligen färdig med tvätten...lilleman sover äntligen...o jag ligger här i sängen o bara slappar o njuter av att jag fan e ledig imorgon o jag tänker verkligen inte göra ett skit...för jag e fan helt jävla färdig efter denna dagen....den jobbigaste på länge...

puss o kram
Kommentarer!
Postat av: Nina

Är du verkligen ledig idag eller ringde chefen o väckte dig igen..? hihi.. :D

Kommenterat - 2009-03-17 / 11:38:53  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: