Total glömska

2009-03-03 / 20:36:07
Hahaha kan inte göra annat än att bara skratta åt mig själv...känner mig nästan lite blond ;)
satt i morse i lugn o ro o drack en kopp te o kolla tv när chefen plötsligt ringer:
"vart är du nånstans susie? är du påväg?" o jag bara vaddå påväg? jag sitter hemma o slappar...
chefen: "men susie vi skulle ju göra semesterplaneringen idag o klockan är nu 10 du skulle vart här vid 9"
SHIT!!!! ja jag kommer med en gång....hahaha hade helt glömt bort....=)
Chefen hade ett stort leende på läpparna när jag kom till kontoret o han bara skratta åt mig som vanligt =)
Typiskt mig i ett nötskal =) tur att man har en snäll chef ;)

så idag blev det ingen mysdag med Jason som jag hade tänkt mig....får ta igen det imorgon då har jag faktiskt inget jobb som jag ska till =) hehe
resten av kvällen blir det mys i soffan framför tv:n =)

puss o hej
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: