tidigt...

2009-03-19 / 10:41:18
jo man tackar ja....kul o behöva gå upp 05.23 bara för lilleman tycker att det e dax o gå upp...tok jävla trött hur fan ska man orka jobba idag då? gahhh det e nackdelen med barn...den ända...att man inte får sova så länge som man vill....annars är min lilleman helt jävla underbar! hehe


hade även sett fram emot o köra fin bilen (glassbilen) som e automat idag men ICKE! för chefen ringde o sa att han hade glömt besiktia den så det va körförbud...gahhh verkligen inte min dag idag hahha...

men idag längtar jag till sommaren...

nä nu ska jag gå o lämna plutten på dagis sen äta lite mat sen bär det av till jobbet
ha en mys pys dag....jag kommer va totalt förstörd ikväll när jag kommer hem =) tur att solen lyser iaf =)

puss o kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: