söndag kväll

2009-03-08 / 21:14:04
Har precis kollat på wipeout o typ skrattat ihjäl mig...perfekt som möhippa/svensexa fan va kul det hade vart o testa =) dagen har annars vart nästan som ett litet helvete...jason sov ingen middag vilket resulterade i kalabalik/skrik/gnäll o jag hade inte mycket tålamod kvar sen...har vägrade bada vilket han vanligtvis älskar att göra...istället la han sig i sängen fick lite välling o somna...så idag va det inga problem o få lite egentid på kvällen...
nu tänkte jag faktiskt lägga mig i sängen o kolla lite film innan jag somnar...har ju lite sovtid o ta igen...
o imorgon blir det kontorsjobb för min del...vilket känns helt ok...o jason ska äntligen tillbaka till dagis det kommer göra honom gott =)

så natti natti puss o hej
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: