ohh my goooood

2009-03-20 / 23:48:21
Fy fan ska jag aldrig ha tur? vilket fall som helst så gick min runda skit bra vilket jag inte hade trott så jag hade bäst siffra idag *stolt* men så ringer chefen påväg hem o säger att kylaggrigatet på bil 30 har pajjat IGEN!  så det blev extra jobb för mig ikväll för chefen kunde inte köra bil för han hade druckit vin.....SUCK!
så jag fick tömma hela jävla piss bilen på glass o sedan lasta 3 andra bilar....men jag är förvånad hur jävla snabb jag va trodde klockan skulle bli mer men när det verkligen gäller då kan jag =) hahhaa

nä nu måste jag ner i sängen så jag får nån sömn för det blir en jävligt jobbig arbetsdag imorgon...fy usch hade verkligen velat sova ut....=( men men börjar man 9 så gör man...jag får iaf köra fin bilen imorgon så nått positivt iaf....automat o allt lyx mmmm =) till o med cd spelare så imorgon blir det lite hårdrock i glassbilen hahhaa

natti natti puss o kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: